Μερικούς μήνες πριν, κύκλοι των εθνικών, με την ευκαιρία της επετείου του (προ εξαετίας) θανάτου του αρχιεπισκόπου τους Χριστόδουλου προσπάθησαν να τιμήσουν την μνήμη του με διθυράμβους για την προσωπικότητα και τα πιστεύω του.

Είναι μια συνεχής βιομηχανία ανάδειξης - εμπορικής εκμετάλευσης νέων "ηρώων" του εθνισμού, μια ανακύκλωση των υλικών της πατριδοκαπηλίας . 


Παραθέτουμε παλαιότερα αποσπάσματα (από roides.wordpress) που μας θυμίζουν τον βίο και την πολιτεία του κου Παρασκευαϊδη αρχιεπίσκοπου τoυ ορθόδοξου καθολικισμού:



"..Το τελευταίο που θα ήθελα είναι να εκληφθεί το παρόν ως επίθεση σε έναν αμαρτωλό νεκρό. Aπλά με αφορμή την καταγγελία.. πως ο ρατσιστής Χριστόδουλος είχε αυτό που ο ίδιος αποκαλούσε στη χυδαία γλώσσα του “κουσούρι” και χειροτονούσε μάλιστα κατά τα ειωθότα ομοφυλόφιλους κληρικούς, βρίσκω την ευκαιρία να επιτεθώ στην υποκρισία μιας εκκλησίας, στην υποκρισία των πιστών της, στην υποκρισία της Πολιτείας και των ΜΜΕ.. 
Ο Χριστόδουλος υπήρξε συνεργάτης της δικτατορίας, απροκάλυπτα ναζιστής, εγκωμίασε τους νοσηρούς φονιάδες αθώων Αλβανών, πρότεινε λοβοτομή σε βάρος των αντιρρησιών συνείδησης, κοινός ψεύτης (διάβαζε επί χούντας και δεν ήξερε για βασανιστήρια), εθνικιστής, και ρατσιστής . Υπήρξε και άλλα πολλά, καλοπερασάκιας, φοβιτσιάρης (έτρεμε το θάνατο), άρπαγας μοσχεύματος από το δικαιούχο ασθενή, μεγαλομανής, επιδειξιομανής, φιλάρεσκος, κλπ κλπ.
 ..Είναι χαρακτηριστική η αισχρή στάση του απέναντι στον καρκινοπαθή ηθοποιό Θύμιο Καρακατσάνη μέχρι που ασθένησε και ο ίδιος.


...Ο Χριστόδουλος δεν ήταν ιδιώτης, ήταν ανώτατος κρατικός εξουσιαστής και ιστορικό πρόσωπο και έτσι θα υποστεί την κριτική μας. Έχει ακόμη οπαδούς και συνεργάτες που προκαλούν και εγκωμιαστές που λουφάζουν χωρίς να έχουν κάνει αυτοκριτική...Δεν στερείται λοιπόν τη δυνατότητα της υπεράσπισης. Το να θέλει κάποιος να αποδείξει την ομοφυλοφιλία του Χουντόδουλου είναι τόσο εύκολο όσο το να αποδείξει πως η Γη κινείται. Οι ενδείξεις, τα τεκμήρια, οι μάρτυρίες, τα γεγονότα είναι άφθονα. Τα παραθέτω με τηλεγραφική συντομία, μόνο και μόνο για να μην μπορούν κάποιοι να προσποιούνται πως δεν ξέρουν.

Πριν τα παραθέσω να θυμίσω πως η Αυγή τον κατηγόρησε πως επί Χούντας ως αρχιμανδρίτης ασελγούσε κατ’ εξακολούθησιν σε ίδρυμα νεαρών τροφίμων.

Πιθανώς υπονοείται το κακούργημα της παιδεραστίας αφού στα ιδρύματα κατά κανόνα ζουν ανήλικοι. Η απάντηση του Χουντόδουλου ήταν η ένοχη σιωπή. Το τραγικό είναι πως δεν βρέθηκε κανείς να του ζητήσει εξηγήσεις. Η κοινωνία που ανέχεται να παραγράφονται οι κλεψιές των υπουργών επίσημα και μέρα μεσημέρι, χωνεύει πιά κάθε ατιμία. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του σε συνδυασμό με το γεγονός πως ο αρχιεπίσκοπος μιας εκκλησίας που καθαιρεί τον ιερέα που θα αντιμιλήσει στο δεσπότη, δεν καθαίρεσε (δεν προσήγαγε καν στο εκκλησιαστικό δικαστήριο) τον καταδικασμένο σε 20ετή φυλάκιση για παιδεραστία πρωτοπρεσβύτερο Πέτρο Παπουτσάκη, δεν αποζημίωσε τα ορφανά κοριτσάκια, θύματά του, δεν έδειξε το παραμικρό ενδιαφέρον για αυτά, δεν τα επισκέφθηκε ποτέ, την ίδια στιγμή που χαριεντιζόταν με τη μικρή Αθηνά Ρουσέλ Ωνάση.

 Να ληφθεί υπ’ όψιν επίσης πως ο ίδιος Αρχιεπίσκοπος προσήγαγε άρον άρον σε δίκη και καθαίρεσε για παιδεραστία τον πρωτοπρεσβύτερο Ανδρέα Παπαϊωάννου που τον προστάτευε για χρόνια, θορυβημένος όταν η υπόθεση διέρευσε στην τηλεόραση, σε μια κρίσιμη γι’αυτόν περίοδο, στο “τσουνάμι” του 2005, όπου είχε αναγκαστεί να ομολογήσει δημόσια μέσα στη θύελλα πως η εκκλησία είναι θερμοκήπιο σκανδάλων και φιληδονίας. Μικρή λεπτομέρεια. Σε αυτήν την υπόθεση, τα κακοποιημένα από τον παπά παιδιά διέθεταν γονείς που μπορούσαν να τα υπερασπιστούν. Δεύτερη μικρή λεπτομέρεια ο πρωτοπρεσβύτερος δεν είχε καταδικαστεί ακόμη τότε από την κοσμική δικαιοσύνη που κι αυτή κωλυσιεργούσε, πράγμα που βέβαια δεν το χρειαζόταν η εκκλησία, αφού διαθέτει δικά της δικαστήρια και δικούς της νόμους..Το λέω γιατί πρόσχημα για τη μη καθαίρεση Παπουτσάκη, είναι η εκκρεμότητα της υπόθεσης στο Εφετείο, το οποίο ο προσφεύγων αποφεύγει επίμονα.
...Ας ξετυλίξουμε λοιπόν το κουβάρι των αποδείξεων για να ντροπιάσουμε όσο πιό πολύ μπορούμε μια καισαροπαπική εκκλησία Υποκριτών, ζάπλουτη, ανηλεή, φοροληστρική και αγύρτικη, που και σήμερα μας κλέβει ατιμώρητη με χρυσόβουλα και φιρμάνια τυράννων κατακτητών, που στρατολογεί ακόμη και ανήλικα παιδάκια στα σκοτεινά της μοναστήρια, στα κολαστήρια των ιδρυμάτων της, στις αποκρυφιστικές της αδελφότητες, στα δυσώδη της Τάγματα που είναι σχολές κάθε αισχρουργίας.

1.    Αρχίζω από μια συνέντευξη του Χριστόδουλου στο ΒΗΜΑ (Θ. Λάλα), υπό το κράτος του ενθουσιασμού για την εκλογή του ως Αρχιεπισκόπου.
Χ..:Εγώ από μικρό παιδάκι κατάλαβα τη θεϊκή πρόσκληση…..Από παιδί ήθελα να γίνω παπάς
Δημοσιογ.:Αυτή η θεϊκή επιθυμία πώς εκδηλωνόταν όταν ήσασταν παιδί;”
Χ:Με το να ντύνομαι στο σπίτι μου 8, 9, 10, 11 ετών με άμφια τα οποία είχα φτιάξει μόνος μου“.

Ο δημοσιογράφος δεν αποτολμά κανένα σχόλιο για αυτό το ταλέντο φιλαρέσκειας ή έστω μοδιστρικής, που αποδίδεται αυθαίρετα στη “θεία κλήση”. Να θυμίσω όμως πως ανάλογο χόμπι είχε ο ζωγράφος Τσαρούχης που ντυνόταν επίσκοπος, ακόμη και λίγο πριν πεθάνει. Να θυμίσω επίσης πως ο χορευτής και συλλέκτης Ιόλας ως έφηβος θαύμαζε την γκαρνταρόμπα του πατριάρχη Αλεξάνδρειας Φώτιου: “Ήταν ‘η μεγαλύτερη καλλονή’ που είχε δει στη ζωή του. Κάθε Κυριακή…άλλαζε πέντε φορές τα άμφιά του ‘σαν τη Σάρα Μπερνάρ’. Ήταν όλη η τελετουργία σαν παράσταση. Όλος ο κόσμος ήταν πολύ σικ ντυμένος…” (Ν.Σταθούλη “Αλ. Ιόλας”). Αυτή η γυναικουλίστικη μανία του Χριστόδουλου για μπιζού και χρυσάφι συνεχίστηκε και όταν ενηλικιώθηκε με χαρακτηριστική προκλητικότητα (πολυάριθμα και πανάκριβα άμφια και αξεσουάρ) φτάνοντας μέχρι τη συλλογή χρυσών μανικετόκουμπων και ακριβών επίπλων.

2. Υπόθεση πνευματικών τέκνων Χριστόδουλου ήτοι του Πανιερότατου Βρεσθένης Θεόκλητου τ.Θεσσαλιώτιδος (δανειστή Τόνιας Ηλία) και τ.αρχιμανδρίτη Σερ.Κουλουσούσα (Καταγγελίες μητροπολιτών Κωνσταντίνου-Νικόδημου για μπαρ Τρικάλων, στημένη δίκη, ψεύτικη διεύθυνση Θεόκλητου, Γιοσάκης, αυτοαποσχηματισμός κ. Κουλουσούσα και αλλαγή επωνύμου, κλπ κλπ κλπ. Η υπόθεση της στημένης δίκης δεν παραπέμφθηκε περιέργως ξανά στη Δικαιοσύνη)


3.  Καταγγελίες:
α. “Ορθόδοξου Τύπου”: «Βράζει» εξάλλου, ο αρχιεπισκοπικός περίγυρος από υποκείμενα έχοντα το «κουσούρι»! (23-12-05)

β. Καθηγητή Θεολογικής Ι.Κορναράκη (28.1.05) κατά Χριστόδουλου: “Η μέχρι σήμερα αρχιεπισκοπική θητεία του κ. Χριστοδούλου έχει ήδη εμπεδώσει στον κοινωνικό χώρο μια θλιβερή πραγματικότητα: τη βεβαιότητα ότι προστατεύει και στηρίζει συνεχώς, με τη σιωπή του, την ομοφυλοφιλία στον εκκλησιαστικό χώρο. ..”.



4.  Υπόθεση Ιερού Καλλίνικου, πνευματικού πατρός Χριστόδουλου και κατήγορου των “παρδαλών” (έτσι αποκαλούσε τους ομοφυλόφιλους), που δικαστικά δεν ξεκαθαρίστηκε ποτέ παρά τη δημοσιότητα που πήρε.

5.  Αποτυχημένη απόπειρα Χριστόδουλου να αποσπάσει γνωμάτευση της Επιτροπής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων πως οι ομοφυλόφιλοι επίσκοποι (καθαιρέσιμοι κατά του Ιερούς Κανόνες) δεν υπόκεινται σε δημόσια κριτική, την ίδια στιγμή που παριστάνουν τους κήνσορες της Ηθικής.

6.  Απροκάλυπτη συγκάλυψη του Χριστόδουλου στον Αττικής Παντελεήμονα, πλαστογραφία ψηφοδελτίων για χάρη του (η δικαστική εκκαθάριση περιέργως καθυστέρησε και παραγράφηκε), αντικανονική του μετάθεση, προαγωγή του σε επίλεκτες εκλλησιαστικές θέσεις, εν πλήρει επιγνώσει της σκανδαλώδους κατάστασής του μητροπολίτη. Αποφυγή της δίκης του ακόμη κι όταν η υπόθεση ξεχείλισε από τους ιερούς υπονόμους.

7.   Δυο μέτρα και δυο σταθμά. Εσπευσμένες καθαιρέσεις κληρικών από τον πανικόβλητο Χριστόδουλο (π.χ. αρχιμανδρίτης Ι.Α.) με βάσει παράνομες ενοχοποιητικές κασέτες οι οποίες όμως δεν ελήφθηκαν υπ΄όψιν για τον Παντελεήμονα ακόμη κι όταν ο νόμος το επέτρεπε.

8. Σκάνδαλο των Φορ Σίζονς. Διακοπές Χριστόδουλου με την τρελοπαρέα του.

9. Ο Χριστόδουλος ακτιβιστής των φυλακισμένων. Αλληλογραφία Χριστόδουλου με νεαρούς φυλακισμένους Σατανιστές. Ειρωνικοί υπαινιγμοί μητροπολίτη Ζακύνθου.

10. Υποστήριξη Χριστόδουλου σε νεαρούς έμπορους ναρκωτικών.

11. Η παρακολούθηση του πνευματικού τέκνου Χριστόδουλου του ιερού Θεόκλητου από την ΕΥΠ για ενοχοποιητικά στοιχεία κατ’εντολήν Καλλίνικου.

12. Απόπειρα του πρωτοπαλίκαρου του Χριστόδουλου αρχιμανδρίτη Επιφάνιου να αγοράσει από άνθρωπο του υποκόσμου ροζ κασέτες για να χρησιμοποιηθούν σε βάρος αντίπαλου μητροπολίτη.

13. Ειρωνικό δημοσίευμα του ΒΗΜΑΤΟΣ (6.3.2007) για τον “παχύ διάκο” του Χριστόδουλου με τον οποίο φέρεται πως κοιμήθηκε στο ίδιο κρεβάτι στο Φορ Σίζονς Μιλάνου.

14. Καταγγελία του Θεολόγου και καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Χρ. Γιανναρά στην “Καθημερινή” : “Σεραφείμ Kουλουσούσας, ένα θλιβερό παιδί 26 χρόνων, θηλύγλωσσο, που εγκατέλειψε την ιεροσύνη όντας διευθυντής (ναι, διευθυντής!) του ιδιαιτέρου γραφείου του αρχιεπισκόπου Αθηνών. Αν αυτός ο αυτοαποσχηματισμός διερευνηθεί, οι συνέπειες για το αρχιεπισκοπικό περιβάλλον θα είναι δυσμέτρητες. Ανάστημα και επιστήθιος του Θεσσαλιώτιδος, δωρήθηκε στον αρχιεπίσκοπο για να καταλάβει την πιο υπεύθυνη θέση κοντά του. Οι διαψεύσεις που συνόδευσαν την απόπειρα αυτοκτονίας του ήταν ελάχιστα πειστικές, όχι σοβαρές

15. Καταγγελία του πατρινού αρχιμανδρίτη Κύριλλου Κωστόπουλου σε ενορίτισσες που δημοσιεύτηκε αλλά δεν αντικρούστηκε από κανένα: Ο Χριστόδουλος ήταν ομοφυλόφιλος και χειροτονούσε ομοφυλόφιλους κληρικούς. Οι επίσκοποι έκαναν την πάπια φοβούμενοι μην πέσουν κι αυτοί στο στόμα ενός κληρικού που φέρεται ως “καθαρός”, άρα δύσκολα αντιμετωπίσιμος με τους μαφιόζικους νόμους της Εκκλησίας (αν μιλήσεις θα μιλήσω κι εγώ).

16. Αποκαλυπτικός σχολιασμός της καταγγελίας στο μπλογκ πατριαρχικού θεολόγου που δεν έχασε την ευκαιρία και “υπερασπιζόμενος” τη μνήμη του Χριστόδουλου, έδωσε στην υπόθεση ευρύτερη ακόμη δημοσιότητα η οποία εκθέτει την Ιεραρχία, που θα προτιμούσε το θάψιμο της είδησης. Θα βρείτε σ’αυτό το μπλογκ ένα κοινό θρησκευόμενων που (ομαδικά σχεδόν) υποκρίνεται πως δεν ξέρει.

17.  Η ύποπτη ηπατίτιδα C του Χριστόδουλου.

18. Αναπάντητα δημοσιεύματα για επισκέψεις Χριστόδουλου-Καλλίνικου σε Ελβετία για κυτταροθεραπεία. («Πρώτο Θέμα» -10.7.’05).

19. Αποκάλυψη στην εφημερίδα “Εξουσία” (Κ.Παλαιολόγου: “Μεθυστικό άρωμα για ράσα και Νατάσα”, 13-2-2001) πως ο Χριστόδουλος ήταν πελάτης του οίκου αρωμάτων “Lino de Larossa” του Κολωνακίου όπως και οι κυρίες Eιρήνη Παππά, Aννα Φόνσου, Γιάννα Αγγελοπούλου, Μιμή Ντενίση και η δρ Νατάσσα Παζαϊτη.

20.  Η προκλητικά παράνομη προσπάθεια Χριστόδουλου (Βαβύλης, Νικόδημος Φαρμάκης κλπ) να εκλεγεί πατριάρχης Ιεροσολύμων ο "άγιος" Ειρηναίος, προστάτης ανδρικών μοντέλων και νεαρών λογιστών που το σκάνε με το ταμείο.

21.  Η αθώωση από τη Σύνοδο, όλων των μητροπολιτών που κατηγορήθηκαν για ομοφυλοφιλία (Αττικής Παντελεήμων, Θεόκλητος τ. Θεσσαλιώτιδος, Πειραιώς Καλλίνικος, Διδυμοτείχου Νικηφόρος), ή παιδεραστία (Τριφυλλίας Στέφανος).


22.  Η αναπάντητη καταγγελία του γ.γ. του σωματείου ιερέων συνδικαλιστή παπα Κολλά πως ο Χριστόδουλος κάλυπτε υποψήφιο μητροπολίτη ιδιοκτήτη ανδρικού πορνείου (!)

23.  Η κρυφή επιστολή Γιοσάκη στον Χριστόδουλο-ο οποίος υποτίθεται πως δεν τον εγνώριζε-η οποία αποκαλύφθηκε από την “Απογευματινή”, όπου με λεξιλόγιο ολότελα ανοίκειο (“σλιπάκι΄” κλπ) και με βαρειές βρισιές κατά επισκόπου ο οποίος κατηγορείται πως δεν είναι σεξουαλικά απελευθερωμένος (!!!), ο καταδικασμένος σήμερα αρχιμανδρίτης (πάντα ατιμώρητος από την εκκλησία!), υποδεικνύει στον Χριστόδουλο ποιόν να προάγει στην επισκοπή Κυθήρων!!!

24.  Τον χαρακτηρισμό του Ελληνορθόδοξου Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Στυλιανού: “Ο Χριστόδουλος λικνίζεται σαν οδαλίσκη μεθυσμένη”.

..Οι μάσκες έχουν πέσει, οι ζαρτιέρες κάτω από τα μεγαλόσχημα ράσα δεν μπορούν να κρυφτούν…"