Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Ο ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΔΟΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ...

 

 




ΓΡΑΦΕΙ Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΟΗΣ
 
Ο Λουκας λεει ότι :
 ο κ.Τζεσουα γεννηθηκε τις ημερες που διεταξε ο Καισαρ την απογραφη,
οταν αρχοντας της Συριας ηταν ο Κυρηνιος.
Η απογραφη ειναι ενα πραγματικο γεγονος που καταγραφεται στα Ρωμαϊκα αρχεια...

Ο Ματθαιος μας λεει οτι :

ο κ.Τζεσουα γεννηθηκε οταν αρχων της Γαλιλαιας ηταν ο Ηρωδης...
Αυτος ντε...Που εσφαξε τα παιδακια...

Ε...Δεν γινεται......

Δεν γινεται,πως να το κανουμε!!!!...

Δεν γινεται,διοτι ο Ηρωδης πεθανε το 4 π.χ και η απογραφη εγινε το 7 μ.χ.!!!!!...
Δεν γινεται...Δεν βγαινει ρε παιδι μου...

Εσεις εκει,αγια ρεμαλια,προσεξτε τα αυτα τα πραγματα...
Απαραδεκτη "θεοπνευστια"...
 
 
ΠΗΓΗ : FACEBOOK
 




ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΒΡΑΙΟΓΕΝΕΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ ...

ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

 
 
 
 
 
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ (ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΣ Ε.Α)


Οι τρεις εβραιογενείς κοσμοπολιτικές (Αβρααμικές) θρησκείες (Ιουδαισμός , Χριστιανισμός ,Ισλαμισμός) είναι σκοταδιστικές, διχαστικές και αναχρονιστικές για την παρούσα εποχή της Επιστήμης -Τεχνολογίας.
Ειδικά το Ισλάμ-σαν νεοφώτιστο-είναι και το πιό επικίνδυνα φανατικό ,
διότι παράλληλα με την θρησκεία είναι και πολιτικό(Ιράν) οικονομικό, κοινωνικό και πνευματικό καθεστώς.
Το Ισλάμ δεν αφομοιώνεται .
Αντίθερα αφομοιώνει, συνήθως με τη βία και τον νόμο της Σαρία. Επομένως πρέπει να διώξουμε όλους τους λαθρομετανάστες μουσουλμάνους ,
διότι είναι εν δυνάμει εχθροί σε περίπτωση πολέμου, αλλά και εστία μελλοντικών εσωτερικών αναταραχών και εθνολογικής αλλοίωσης.
Διαφωνώ με την διάκριση πληρωμής με βάση τη θρησκεία που συμβαίνει στη Δανία.
 Συμφωνώ όμως με την παροχή κοινωνικών υπηρεσιών με βάση τα ανταποδοτικά τέλη.
Δεν είναι νοητόν να νέμονται χωρίς να έχουν καταβάλει ούτε ένα αργύριο Υγεία, Παιδεία, Συγκοινωνίες, Ταμεία Ανεργίας και Ασφάλισης, να έχουν ΑΣΥΛΙΑ έναντι του νόμου (για να μην χαρακτηρισθούμε ρατσιστές),
να τους δίδεται η Ελληνική υπηκοότητα, να τους παρέχει η Εκκλησία δωρεάν συσσίτια, να κάνουν καταλήψεις κτιρίων και να έχουν απαξιώσει την πρωτεύουσα της Ελλάδος, στο όνομα της φιλοξενίας.
 
Ποτέ οι αρχαίοι Ελληνες με την τετραγωνική λογική τους δεν θα εδέχοντο στρατιές βαρβάρων στην πατρίδα μας , στο όνομα του Ξενίου Διός.
 
 Καταντήσαμε οι Ελληνες πολίτες Β! κατηγορίας
 και οι λαθρομετανάστες Α! κατηγορίας.
 
 Προς τούτο ζητούμε:
 
-ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ -ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΜΟΣ ή ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑ.
 
-ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥΒΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒΥΘΙΣΗ ΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ)
 
-ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΣΤΕΓΑΣΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑ
 
-ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΚΟΛΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΩΝ.
 
-ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗ
 
-ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ Ή ΑΛΛΟΥ
 
-ΑΥΣΤΗΡΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ
 
Καλύτερα να είμαστε Προμηθείς παρά Επιμηθείς-όπως το ΚΚΕ- και να κάνουμε εκ των υστέρων τη μετάνοια μας
 (Εκστρατεία Μικράς Ασίας, αυτόνομη Μακεδονία, Κίνημα 1944, Εμφύλιος κ.α)



Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ , 1.700 ΧΡΟΝΙΑ , ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΙΩΚΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ , ΚΑΙ ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΜΑΣ , ΚΤΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΞΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ ...

 

 

 
 
ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΤΟΡΕΤΑ ΠΕΠΠΑ
 
Χρόνια ολόκληρα μάς διώχνουν από τους ιερούς ναούς των Ελλήνων προπατόρων μας,
 χρόνια ολόκληρα μάς εμποδίζουν, εμάς, τους σημερινούς θρησκευτές της Πατρώας των Ελλήνων Θρησκείας,
 να τελέσουμε τα πρέποντα προς τιμήν των Θεών μας και των προγόνων μας...
Δίνουμε μάχη συχνά για να τελέσουμε, και δεν ήταν λίγες οι φορές στο παρελθόν που έστειλαν τα ΜΑΤ να μας "σταματήσουν" και να σύρουν κάμποσους από μ...ας στο τμήμα, με πιο πρόσφατη την κρατική βία εναντίον όσων αντιδρούσαν στο θάψιμο -στην καταστροφή!- του Βωμού των 12 Θεών στην Αρχαία Αγορά,
 προς χάριν της Τρόικας, του τρένου και του εργολήπτη Μπόμπολα...
 Όχι, δεν είναι ναοί δικοί μας, κραύγαζαν οι "ιθύνοντες", είναι μνημεία!
Ναι, αλλά μνημεία του τι;
 Του τίποτα;
 Ποιας μνήμης αιώνιοι μάρτυρες είναι αυτά τα μνημεία;
 Γιατί αν δε σήμαιναν τίποτε για κανέναν, αν δε θεωρούνταν ιερά, όπως και είναι, τότε καμία αξία δε θα είχαν...

Σήμερα, οι χριστιανοί αγανακτούν και θλίβονται που οι Τούρκοι διαβάζουν το Κοράνι μέσα στην Αγιά Σοφιά, ένα δικό τους μνημείο -των χριστιανών.
 Θεωρούν πως η πράξη αυτή των Μουσουλμάνων βεβηλώνει τις ΜΝΗΜΕΣ τους!
 Ενώ οι άλλοι, οι άθεοι και υλιστές, επιμένουν ότι "αυτό", η Αγιά Σοφιά, είναι ένα παγκόσμιο πολιτιστικό μνημείο,
 που ανήκει σε όλους,και γι' αυτό δεν πρέπει να έχει καμία άλλη χρήση...
και όλες αυτές τις παπαριές που λένε...
Δε σημαίνει όμως το ίδιο για κείνους που πιστεύουν σ' αυτή τη θρησκεία για την οποία χτίστηκε το "μνημείο"...
 
Ξεχνούν, όμως, και οι "πιστοί" και οι άθεοι, ότι κάποτε οι χριστιανοί κατέστρεψαν τους ναούς και τα ιερά των προπατόρων μας Ελλήνων για να χτίσουν τις δικές τους εκκλησίες.
 
 Και δίωξαν τους θρησκευτές και τους διώκουν ακόμη και σήμερα, τους εμποδίζουν να προσευχηθούν στους ιερούς τους τόπους, τους ιερούς τόπους των Ελλήνων,
 κι όχι μόνο οι φανατικοί χριστιανοί (γιατί αυτοί είναι κυρίως το πρόβλημα),
αλλά κι οι άθεοι, οι πραγματιστές, οι υλιστές, όλοι αυτοί που θέλουν τα μνημεία χωρίς ΜΝΗΜΗ, χωρίς ψυχή...
 
Ας σταματήσει πια αυτή η κοροϊδία του αθεϊσμού, η σπέκουλα περί άχρωμων "μνημείων"!

Τώρα το Ισλάμ διώκει το χριστιανισμό...
 
 Έτσι είναι, αντιπεπονθός, ο νόμος της ανταποδοτικότητας, της αμοιβής και της τιμωρίας.
Η Νέμεσις...
 Κανείς δεν ξεφεύγει απ' αυτό. Ό,τι κι αν πιστεύει... Ούτε και το Ισλάμ θα ξεφύγει βεβαίως στο μέλλον... Εμείς, πάντως, θα συνεχίσουμε να προσευχόμαστε και να τελούμε στα ιερά μας, κι ας μας διώκουν. Και θα τα υπερασπιστούμε απέναντι σε κάθε λογής φανατικούς μονοθεϊστές, απέναντι σε κάθε λογής συμφεροντολόγους αθέους και βεβαίως, απέναντι και στους Ισλαμιστές.
Αυτοί που ενοχλούνται από τον ιμάμη στην Αγιά Σοφιά, ας πράξουν το δικό τους αγώνα.
Αν είναι ακόμα άξιοι να πολεμήσουν τον κοινό μας εχθρό και δεν έχουν γίνει τελείως νωθροί εξαιτίας της προπαγάνδας των αθεϊστών και των πραγματιστών...



ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΦΛΩΡΑΚΗΣ - ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ...

 

 

 
 
 
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΟΗΣ
 


Αλλο Ιστορια κι αλλο προπαγανδα...

Τις ημερες αυτες το 1949,τελειωναν ουσιαστικα οι επιχειρησεις του Ελληνικου Στρατου στον Γραμμο...

 

Τα "απαρτα καστρα" του Ζαχαριαδη...παρθηκαν απ'τους Λοκατζηδες και οι τελευταιοι κατσαπλιαδες του "στρατηγου" Μαρκου περνουσαν στην Αλβανια...
Ο εικονιζομενος "ηρωας",ο καπεταν Γιωτης,κατα κοσμον Χαριλαος Φλωρακης,ηταν διοικητης της Μεραρχιας Ρουμελης.
Αφου ο κυριος ...
αυτος ειχε δηλωσει σε λογο του στην Καρδιτσα οτι η Μακεδονια πρεπει να απελευθερωθη απ'την σκλαβια της Ελλαδος,αφου στην καταληψη του Καρπενησιου πυρπολησε το νοσοκομειο της πολεως μαζι με τους τραυματιες στρατιωτες,των οποιων οι κραυγες ακουγοταν στις απεναντι πλαγιες,οταν καιγοταν ζωντανοι και ανημποροι,
ο "πολεμαρχος" αυτος εκινειτο με την Μεραρχια του και γυρω στις 2.000 γυναικοπαιδα αιχμαλωτους,προς Βορραν προς τα Ελληνοαλβανικα συνορα...
Ξερετε ποσοι εφτασαν στην Αλβανια απ'την Μεραρχια και τους αιχμαλωτους αυτου του "καπετανιου";;;;;
Ουτε 150!!!!!...
Ξερετε γιατι;;;;;
Τους μεν αιχμαλωτους τους αφηνε να πεθανουν απο πεινα,η τους εκτελουσε,τους δε συντροφους του τους παρεδιδε για να σωθη ο ιδιος...
 
Ο Δ.Βλαντας εξ'απορητων του Ζαχαριαδη οταν το 1951 στην 3η συνδιασκεψη του ΚΚΕ ρωτηθηκε απο αλλο καπετανιο,ειπε εμπιστευτικα:
 
"Αστα συντροφε,μην τα σκαλιζεις γιατι βρωμανε...
 
Ο στρατηγος μας αυτος εφτασε στην Αλβανια χωρις στρατα...
Εφερε μαζι του 100-150...
Θυσιασε στον Καλαμα Ταξιαρχιες,Ταγματα και λοχους για να φταση σωος αυτος ο μασκαρας απ'την Ρουμελη στην Αλβανια"!!!!!...

Βεβαια οταν πεθανε ο "ιστορικος ηγετης",
η "νεα δημοκρατια" εδωσε εντολη να αναρτηθουν μεσιστιες οι Σημαιες στα δημοσια κτιρια και στα στρατοπεδα του Ελληνικου Στρατου...

Κυριες και κυριοι,η αυτου εξοχοτης καπεταν Γιωτης,με στολη Ρωσσου αξιωματικου στην Σοβιετικη Στρατιωτικη Ακαδημια του Φρουνζε...



 



Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

ΟΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΚΑΛΟΓΕΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΑΛΑΡΙΧΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ...

 


 
 

"... ότε Άλάριχος έχων τους βαρβάρους δια τον (Θερμο)πυλών παρήλθεν, ώσπερ δια σταδίου και ιπποκρότου πεδίον τρέχων. Τοιαύτας αυτώ τας πύλας απέδειξε της Έλλάδος ή τε των φαιά ιμάτια εχόντων ακωλύτως προσπαρεισελθόντων ασέβειαν..."
Ο Αλάριχος έχοντας τους βαρβάρους πέρασε από το στενό των Θερμοπυλών , σαν να έτρεχε στον ιππόδρομο και στο στάδιο. Τέτοια άμυνα έδειξε στις Θερμοπύλες (στα σύνορα της ...
Έλλάδος) η ασέβεια αυτών που φοράνε μαύρα ρουχα ( των μοναχών) οι οποίοι εισηλθαν χωρίς να βρούνε κανένα εμπόδιο..
 
 

Πραγματικά φρικτη αίσα μοίρανε την γη των Θεών , των ηρώων , των φιλοσόφων , των επιστημόνων, των καλλιτεχνών, μ ένα λόγο των ελεύθερων ανθρώπων.Απο το 399 μ.χ. χ η κυρίως Ελλάδα από τις Θερμοπύλες και κάτω ειναι μια χωρα φάντασμα με ελάχιστους κατοίκους και πάμπολα ερείπια.
Θα υπάρξουν άραγε ξανά Μαραθώνες και Θερμοπύλες , τωρα που αλλους είδους
βάρβαροι αλλοι μιλώντας γοτθικά και κραδαίνοντας σπαθιά και άλλοι φορώντας μαυρα και κραδαίνοντας σταυρούς , ποδοπατούν το πάνσεπτο ελληνικό χώμα, γκρεμίζουν και καίνε ό,τι βρουν μπροστά τους και σφάζουν δίχως διάκριση
"Τους με άνδρας ηβηδόν αποσφάττοντες, παίδας δε και γυναίκας αγεληδόν συνεπαγόμενοι".(Ζώσιμου Ιστορ. Ε' 5-6,L Mendelson.)
Για πολλούς αιώνες κατόπιν η ελληνική γη θα μείνει σχεδόν έρημη από κατοίκους τα μεγάλα μνημεία κατεστραμμένα από τη φωτιά και τα τσεκούρια , τα αγάλματα αποκεφαλισμένα. Που είναι οι Δελφοί , τι απέγινε η επτάπυλη Θήβα , η πάνσεπτη Ελευσίνα , οι ηρωικές Θερμοπύλες, η υπέρλαμπρη Ολυμπία, η πρωτεύουσα των ανθύπατων Κόρινθος,, η ατείχιστη Σπάρτη; Μόνο η οχυρωμένη Αθήνα ουτε καν ο Πειραιάς γλύτωσε από το ολοκαύτωμα των ορδών του Αλάριχου.
Όποιος έχει διαβάσει τις λαμπρές περιγραφές του Παυσανία στο έργο του " Ελλλάδος περιήγησις" , ο οποιος πρόλαβε να δει όρθια τηνΈλλάδα στα μεσα του 2ου αι. μ.χ.χ, θα αισθανθεί απελπισία ταξιδεύοντας σημερα στα "τουριστικά " αρχαιολογικά μνημεία της Ελλάδας.
 
 

Τι απέμεινε απο τους Δελφους , που σε έκταση ηταν πολλαπλάσιοι από την Ακροπολη των Αθηνών ; Τι απεγεινε η Ολυμπία με τα πολλαπλά σταδια και κτίρια, που περιγραφει στα "Ηλειακά" του ο Παυσανίας; Η ηρωική ΣΠΑΡΤΗ η πλουσια Κορινθος , που και πως εξαφανιστηκαν απο τον χάρτη; .
ΟΙ χριστιανοι βαρβαροι του Αλάριχου ξεθεμελίωσαν την ατείχιστη πολη του Λεωνίδα εξανδραποδίζοντας τους κατοικους της για να μη μείνει η "ειδωλολατρική" μνήμη της στην ιστορια.
Που ειναι σήμερα η υπέρλαμπρη αρχαία Λακεδαίμων η γεμάτη θόλους , στοές , σταδια και αγαλματα οπως την περιγράφει δυο αιωνες πριν ο Παυσανίας;

 
 

ΠΗΓΗ : απόσπασμα από το βιβλιο
"Το Βυζάντιο έναντι των Ελληνων Εθνικών"
εκδόσεις Διον
 
 



Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

ΔΑΙΜΩΝ - ΠΩΣ Η ΙΕΡΟΤΕΡΗ ΛΕΞΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ...

 

 

 ΤΟ ΔΑΙΜΟΝΙΟ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ


Η νοηματική μετάλλαξη της λέξης δαίμων θυμίζει κάτι από τα λάφυρα των νικητών.
 Θυμίζει τους αρχαίους αριστοκράτες που κατέληξαν στις γαλέρες των νικητών Ρωμαίων.
 Θυμίζει, θυμίζει… αναρίθμητες περιπτώσεις που επιβεβαιώνουν ότι ο νικητής ποτέ δε σέβεται «τα ιερά και τα όσια» των ηττημένων.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.
Στην αρχαιότητα η λέξη Δαίμων (αρσ. και θηλ.) ήταν, ίσως, η πιο ευσεβής λέξη.
 Παράγεται από το ρ. δαίω (: μοιράζω στον καθένα την τύχη του).
 
 Αν και συνυπήρχε με τη λέξη Θεός, εντούτοις, ο δαίμων αναφερόταν στην απρόσωπη και απροσδιόριστη δύναμη, ενώ ο θεός στην ανθρωπόμορφη θεϊκή οντότητα. Η έννοια του δαίμονος ισοδυναμούσε με την Μοίρα, την Ειμαρμένη.

Επίσης, στη λ. Δαίμονα απέδιδαν την έννοια του φύλακα αγγέλου «κατά φύλακα δαίμονα».
Απ' εδώ και η λέξη ευδαιμονία (: ευτυχία, προσδιόριζε τον έχοντα την εύνοια του Δαίμονος)

Όμως, στου χρόνου τα γυρίσματα καθιερώνεται η νέα θρησκεία:
 
 ο Χριστιανισμός.

Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ (ΔΙΑ-ΒΑΛΛΩ = ΧΤΥΠΩ ΤΟΝ ΔΙΑ)ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
 
Η λέξη που δήλωνε τον αγνό θεό των Αρχαίων έπρεπε να αποκτήσει αρνητική σημασία και από συνώνυμο του Θεού γίνεται συνώνυμο του Διαβόλου.
 
 Ο καλός άγγελος γίνεται κακό δαιμόνιο.
 
 Οι δαίμονες, πλέον, είναι τα κακά πνεύματα,
( … ουαί τοις ηττημένοις… ) ο άγγελος του κακού,
ο έκπτωτος άγγελος που έχει ως αρχηγό του τον σατανά (< satana στα εβραϊκά: ο αντίπαλος).
 Έτσι, δημιουργήθηκαν οι λέξεις:
 δαιμόνιος, δαιμονισμένος, δαιμονόπληκτος, δαιμονιστής, δαιμονολατρία, πανδαιμόνιο κ. α.
 Μ΄ αυτή τη σημασία μεταφέρθηκε και στην Εσπερία (Ιταλ: demoniaco, demonomania, pandemonio. Γαλλ.: demon. Αγγλ.:daemon, daimon. Γερμ: Dämon)

Φαίνεται ότι η λέξη δε στέριωσε ούτε και στην ελληνική πόλη Ευδαίμων, στην Ερυθρά θάλασσα, 1ο αιων. π.Χ. οι Ρωμαίοι θα την μετονομάσουν/μεταφράσουν σε “Arabia Felix”.
 Σήμερα, είναι το λιμάνι Aden (Υεμένη).

Οι τελευταίες «εστίες αντίστασης» καταγράφονται στη λέξη: ευδαιμονία, όπου ο δαίμων μεταφέρεται με την έννοια του θεού.
 
 Έτσι, για να θυμίζει ότι εκεί που τώρα φτύνουμε εμείς (π.χ. “φτου σου δαιμονισμένε”), κάποιοι είχαν εναποθέσει τη σωτηρία της ψυχής τους.

Τι τραβάνε και αυτές οι λέξεις…

Παραπομπές α) Ηράκλειτος “ήθος ανθρώπω δαίμων” (: Δαίμων/θεός για τον άνθρωπο δεν είναι παρά ο χαρακτήρας του),
β) Δημόκριτος (είναι υπόθεση της ψυχής η ευδαιμονία και η κακοδαιμονία),
 γ) Αριστοτέλης στα Ηθικά Νικομάχεια (η ευδαιμονία είναι κάποια ενέργεια με τους κανόνες της τέλειας αρετής),
 δ) Λυσίας, επιτάφιος, 78, «ο δαίμων ο την ημητέραν μοίραν ειληχώς απαραίτητος»,
ε) Ξενοφών, απομνημονεύματα, Α,1, «ως φαίη ο Σωκράτης το δαιμόνιον εαυτω σημαίνειν»
 
 
ΠΗΓΗ :
 
 




ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ - Η ΣΚΛΗΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ...

 

 

 

 
 
 
Το ακατασίγαστο μίσος που επί αιώνες ο σιωνισμός τρέφει για τον Ελληνισμό, βρήκε την αποκορύφωσή του κατά τη διεξαγωγή της Μικρασιατικής εκστρατείας.

Ελάχιστοι γνωρίζουν ότι η Μικρασιατική Καταστροφή του 1922, η οποία γκρέμισε τα όνειρα του Ελληνισμού για την πραγμάτωση της Μεγάλης Ιδέας, οφείλεται σχεδόν εξ’ ολοκλήρου στις ραδιουργίες των εβραίων.
Ορθότερα δε, κανείς σχεδόν δεν υποψιάζεται ή γνωρίζει ότι η έκβαση της εκστρατείας, ήταν προδιαγεγραμμένη από τον σιωνισμό.
Τα όσα αποκαλυπτικά στοιχεία έπονται, τεκμηριώνουν απόλυτα τον ανωτέρω ισχυρισμό, καταδεικνύοντας ταυτόχρονα τον υποχθόνιο ρόλο του εβραίου, του αιώνιου αυτού μισέλληνα.Ανέκαθεν οι εβραίοι μετέρχονταν δόλια μέσα για την ηθική, οικονομική, πνευματική αλλά και για την βιολογική εξόντωση του Ελληνισμού.
 
 

Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα επ’ αυτού, αποτελεί η διάδοση και εκλαϊκευση των αρχών του Παντουρκισμού από τον εβραίο Χέρμαν Βάμπερυ.
Στο βιβλίο του «Εικόνες της Κεντρικής Ασίας» που πρωτοεκδόθηκε το 1868, ο Βάμπερυ ανέπτυσσε τις αρχές του Παντουρκισμού, με εντονότατες ανθελληνικές αιχμές, ενώ η στενή του σχέση με όσους μετέπειτα απετέλεσαν τον πυρήνα των ηγετικών στελεχών των Νεότουρκων, υπήρξε αποφασιστικής σημασίας γεγονός, για την ανάπτυξη του Παντουρκικού φαινομένου, σαφής έκφραση του οποίου, υπήρξε η αναζωπύρωση των επεκτατικών βλέψεων των τούρκων προς την Ελλάδα.
Η Μικρασιατική καταστροφή οφείλεται σε μία σειρά από αίτια. Ανάμεσα στους παράγοντες εκείνους που επισφράγισαν την τραγωδία του 1922, είναι και η έντονη ανάμειξη του εβραϊσμού στην τεράστια ανθελληνική εκστρατεία, η οποία αναπτύχθηκε κατά την Εποποιία των ετών 1919-1922 τόσο στο μέτωπο, στις τάξεις του Ελληνικού Στρατού, όσο και στο εσωτερικό της χώρας, από μαρξιστικούς κύκλους που έπαιζαν ηθελημένα ή αθέλητα, το παιχνίδι των εβραίων.
 
 

Η υπονόμευση και η αποσταθεροποίηση που οδήγησε στην πτώση του ηθικού του στρατού μας, παράγοντας ο οποίος συνετέλεσε καθοριστικά στη μετέπειτα Μικρασιατική τραγωδία, υπήρξε έργο του Αβραάμ Μπεναρόγια, ηγετικού στελέχους του ΚΚΕ, εβραϊκής καταγωγής, στον ιδιαίτερο ρόλο του οποίου θα πραγματοποιηθεί εκτενής αναφορά σε άλλο άρθρο.
Ο Αβραάμ Μπεναρόγια, ο Κοέν και ο Κουν Βεντούρα, άπαντες εβραίοι, όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία της εποχής, δηλητηρίαζαν κατά το χειρότερο τρόπο την Ελληνική προσπάθεια, μέσω πικρόχολων κειμένων που δημοσίευαν στην εβραϊκή εφημερίδα «Avanti» της Θεσσαλονίκης. Με τη στάση της αυτή, η εβραϊκή κοινότητα που διέμενε στην Ελλάδα, εξέφραζε την υποστήριξή της προς τον ομόφυλό της Κεμάλ, ο οποίος ήταν σιωνιστής, όπως άλλωστε σιωνιστές ετύγχαναν όλα τα ηγετικά στελέχη των Νεότουρκων.
 
 

Ειδικότερα οι ηγέτες των Νεότουρκων Ταλαάτ και Ενβέρ, ήταν κρυπτοεβραίοι και μέσω των αξιωμάτων που κατείχαν, συνετέλεσαν αποφασιστικά στην υλοποίηση των εβραϊκών σχεδίων, στο προκείμενο ζήτημα.
Αξίζει στο σημείο αυτό να αναφερθεί, ότι όλα τα στελέχη της Επιτροπής των Νεοτούρκων στην Θεσσαλονίκη ήταν εβραίοι.
Το τεκτονικό περιοδικό «Ακακία» (Οκτώβριος 1908) αποκαλύπτει ότι η ξένη Στοά «Μακεδονία» με έδρα τη Θεσσαλονίκη, είχε ως διδάσκαλο τον Ιταλοεβραίο Εμ. Καράσο, στην δικαιοδοσία του δε υπάγονταν τρεις ακόμη ξένες στοές, στους κόλπους των οποίων οι Ταλαάτ και Ενβέρ, βρήκαν πρόσφορο έδαφος για να δημιουργήσουν την «Κίνηση Νεότουρκων».
Η «Κίνηση Νεότουρκων» τελούσε υπό την προστασία της ιταλικής πρεσβείας, από τυπική άποψη, ενώ τα μέλη της αποτελούνταν εξ’ ολοκλήρου από τουρκοεβραίους, μέλη των ανωτέρω ξένων στοών. Η διείσδυση των εβραίων στον τουρκικό τεκτονισμό κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, δεν υπήρξε γεγονός τυχαίο.
 
 

Είναι γνωστό ότι την 1η Μαΐου 1909 οι τούρκοι τέκτονες, προκειμένου να εξασφαλίσουν την εύνοια και την υποστήριξη των σιωνιστών, ανέδειξαν στο αξίωμα του Μεγάλου Διδασκάλου της Μεγάλης Στοάς της Τουρκίας τον Μαχμούντ Ορφί Πασά, όργανο των εβραϊκών επιδιώξεων, το δε Ύπατο Συμβούλιο της Μεγάλης Στοάς της Τουρκίας αποτελούσαν οι Δαυίδ Κοέν, Ραφαέλο Ρίτσι, Ισαάκ Μαρκιόνε, Νίκολα Φόρτε, Τζωρτζ Σούρσοκ και Ιακόμπ Σουχάμι, όλοι τους εβραϊκής καταγωγής. Μέσα από αυτούς τους κύκλους αναδείχθηκε αργότερα ο Κεμάλ Ατατούρκ, ο οποίος με τη βοήθεια των αδελφών του εβραίων, και όχι μόνο, θα συνέτριβε τον Ελληνικό στρατό το 1922…
 

Ένθερμος υποστηρικτής της Ελληνικής επεμβάσεως στην Μικρά Ασία, ήταν ο πρωθυπουργός της Αγγλίας και σιωνιστής Λόυδ Τζωρτζ. Ο Λ. Τζωρτζ όσο «περίεργα» τάχθηκε στο πλευρό των Ελλήνων, άλλο τόσο «περίεργα» τους εγκατέλειψε στην πλέον κρίσιμη στιγμή, γεγονός το οποίο εάν συσχετισθεί με τις σιωνιστικές θέσεις του βρίσκει την εξήγησή του. Αξίζει να τονισθεί ότι ο προσωπικός γραμματέας του Τζωρτζ ήταν ο εβραίος «Σερ» Φίλιπ Σασούουν, ο οποίος… συμπτωματικά ήταν παντρεμένος με την κόρη του τραπεζίτη Ρότσιλντ.
 
 

Αμφότεροι τελούσαν και μυστικό-σύμβουλοι του άγγλου πρωθυπουργού, ενώ η επίδραση του σιωνιστικού στοιχείου ήταν εντονότερη στη σύνθεση της βρετανικής κυβερνήσεως.Οι υπουργοί του Τζωρτζ Λόρδος Σέσιλ και Λόρδος Ρήντιγκ (κατά εβραϊκόν κόσμον Ισαάκ Μοντ) ήταν απροκάλυπτα σιωνιστές και εκδηλωμένοι μισέλληνες.
Ποιο όμως ήταν το σκεπτικό και οι απώτεροι στόχοι στους οποίους οι σιωνιστές απέβλεπαν με τη Μικρασιατική Εκστρατεία; Δεν θα πρέπει να λησμονείται ότι η Μικρά Ασία είναι πανάρχαια Ελληνική Γη. Παρά τους διωγμούς και τον εκτουρκισμό πολλών αιώνων, το Ελληνικό στοιχείο διέθετε στην περιοχή αυτή μία ισχυρή Εθνολογική βάση.
 

Οι σιωνιστές, έβλεπαν τη μόνιμη Ελληνική παρουσία στην Μικρά Ασία σαν μία θανάσιμη απειλή προς τα συμφέροντά τους.
Αφ’ ενός δεν ήθελαν για ιδεολογικούς λόγους να δουν την Μεγάλη Ιδέα του Ελληνισμού να πραγματώνεται, αφ’ ετέρου μία μεγάλη αλλά αδύναμη Τουρκία, ήταν η περίπτωση του εύκολου θύματος για την οικονομική διείσδυση που ονειρεύονταν.
Συνεπώς η Ελληνική παρουσία στα Ιωνικά παράλια και γενικότερα στη Μικρά Ασία έπρεπε να εκλείψει, διότι αποτελούσε πρόσκομμα στην υλοποίηση των σιωνιστικών σχεδίων. Για να επέλθει όμως η εξάλειψή της, έπρεπε να υπάρξει μία βίαιη μετακίνηση ή και αφανισμός του Ελληνικού πληθυσμού, ένας στόχος που μόνο δια της γενοκτονίας έβρισκε την πραγμάτωσή του.
 
 
 
 Για τη γενοκτονία χρειαζόταν ένα πρόσχημα.
Και το πρόσχημα βρέθηκε.
Η Ελλάδα αποφασισμένη να διεκδικήσει δυναμικά τα δίκαιά της στη Μικρά Ασία, υπό την προτροπή της Βρετανίας και γενικά των Μεγάλων Δυνάμεων της εποχής, τη διαβεβαίωση των οποίων για αμέριστη συμπαράσταση είχε προηγουμένως εξασφαλίσει, αποβίβασε στρατό το 1919 στη Σμύρνη.
 
 

Το σχέδιο ήταν πανούργο: Οι σιωνιστές, δια των Μεγάλων Δυνάμεων, τους ηγέτες των οποίων επηρέαζαν και δια του αδελφού τους Ελ. Βενιζέλου, ενέπλεξαν τον Ελληνικό Στρατό σε μία θανάσιμη παγίδα και μαζί του καταδίκασαν τον Ελληνικό πληθυσμό των περιοχών της Μικράς Ασίας.
Ώθησαν τα Ελληνικά στρατεύματα στα βάθη της Μικράς Ασίας παρέχοντάς τους μία εφήμερη βοήθεια και όταν οι συγκυρίες κατέστησαν τις Ελληνικές δυνάμεις τρωτές, επήλθε η κατακόρυφη ενδυνάμωση των Κεμαλικών στρατευμάτων και η συντριβή των Ελλήνων.Και μαζί με τη συντριβή, βρέθηκε η ευκαιρία να σφαγιασθεί ο Ελληνισμός της Μικράς Ασίας, με πρόσχημα τα δεινά που υπέστησαν οι τούρκοι από τον Ελληνικό στρατό, κατά τη νικηφόρα προέλασή του στο διάστημα 1919-1922. Η θανάσιμη παγίδα ήταν καλά προσχεδιασμένη…
 

Ο Ελευθέριος Βενιζέλος, για τον οποίο έχει γραφτεί χωρίς να διαψευστεί ότι είναι εβραϊκής καταγωγής, φέρων το επίθετο Μπεν Ζελόν, υπό την παρότρυνση των ομοϊδεατών του, απέστειλε χωρίς καμία υποδομή τα Ελληνικά στρατεύματα στην Μικρά Ασία, καταδικάζοντάς τα σε βέβαιη σφαγή. Αυτός ο καταστροφέας του παγκόσμιου ελληνισμού ήταν και δημοκράτης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Βενιζέλος δεν είχε κάνει καμία πρόβλεψη, ούτε είχε κάποια εναλλακτική λύση για το ενδεχόμενο καταρρεύσεως του μετώπου…
 
 
 
 Επίσης δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι πριν επέλθει η Ελληνική συντριβή, ο Βενιζέλος έχασε προσχεδιασμένα τις εκλογές, προκειμένου να αποποιηθεί των βαρύτατων ευθυνών της προαποφασισμένης από τους σιωνιστές τραγωδίας.
Είναι βέβαιο ότι εάν ο Βενιζέλος κέρδιζε τις εκλογές, στις οποίες σημειωτέον ότι όλα τα δεδομένα καταδείκνυαν την εκλογική νίκη του, τότε θα συνέβαινε επί της πρωθυπουργίας του η Μικρασιατική καταστροφή και θα ήταν αυτός που θα επωμιζόταν τις συνέπειες της ήττας.
 

Ποιος όμως ήταν ο παράγοντας εκείνος που συνετέλεσε ώστε ο Βενιζέλος να χάσει τις εκλογές, γεγονός παράδοξο και μη φυσιολογικό, αφού μετά την υπογραφή της Συνθήκης των Σεβρών είχε επιστρέψει στην Ελλάδα ως θριαμβευτής και το κλίμα τον ευνοούσε;
Στην τεχνητή εκλογική ήττα του, τον βοήθησαν οι εβραίοι ομοϊδεάτες του. Στο σημείο αυτό πρέπει να αναφερθεί, ότι ο Βενιζέλος αντλούσε σημαντικό μέρος της εκλογικής του δυνάμεως από το εβραϊκό στοιχείο της Θεσσαλονίκης, γι’ αυτό άλλωστε είχε οργανώσει και το κίνημα της Αμύνης με επίκεντρο τη συμπρωτεύουσα.
 
 

Στις εκλογές λοιπόν που προηγήθηκαν της τραγωδίας, οι εβραίοι σύσσωμοι στράφηκαν φαινομενικά εναντίον του και τον «μαύρισαν», διασώζοντάς τον από την ευθύνη της προσχεδιασμένης επερχόμενης καταστροφής στο Μικρασιατικό μέτωπο…
Για όσους αμφισβητούν τη σιωνιστική πολιτική του Ελ. Βενιζέλου, θα παρατεθούν τα ακόλουθα αδιάψευστα στοιχεία:
 Ο Ελευθέριος Βενιζέλος ασκούσε καθ’ όλη τη διάρκεια της πολιτικής του σταδιοδρομίας, πολιτική άκρως φιλοεβραϊκή, αφού όπως ομολογούν οι ίδιοι οι εβραίοι στο επίσημο όργανό τους «Χρονικά» (Όργανο του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου, Τεύχος Σεπτ. – Οκτώβριος 1992): «…Ο διοικητής της Θεσσαλονίκης Ρακτιβάν σε συνεντεύξεις του σε τοπικές εβραϊκές εφημερίδες, προβάλει τις αρχές της ισονομίας που διέπουν την Ελληνική διοίκηση και το πνεύμα της ανεξιθρησκίας που χαρακτηρίζει τον Ελληνικό λαό, με παράδειγμα τους εβραίους της παλιάς Ελλάδας, που παρά τον μικρό αριθμό τους κατέχουν σημαντικές θέσεις στη δημόσια ζωή.
Και ο εβραϊκός τύπος της Θεσσαλονίκης, εκφράζοντας τις διαθέσεις της κοινής γνώμης, επαινεί την ελληνική κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό Ελευθέριο Βενιζέλο, που προσφέρει στους εβραίους προνόμια που δεν υπάρχουν σε κανένα άλλο Βαλκανικό Κράτος, προετοιμάζοντας γι’ αυτούς ένα λαμπρό μέλλον…» Οι υπαινιγμοί για τη σιωνική πολιτική που ασκούσε ο Βενιζέλος είναι σαφέστατοι. Άλλωστε, όπως το ίδιο έντυπο αναφέρει («Χρονικά», τεύχος Απριλίου – Μάιου 1994), «Ο Ελευθέριος Βενιζέλος πρώτος υποστήριξε τη δημιουργία ελεύθερου εβραϊκού κράτους». Τις ίδιες ακριβώς θέσεις εξέφρασε και ένας από τους βασικούς συνεργάτες του Βενιζέλου, υπουργός και Γενικός Διοικητής της Μακεδονίας, ο Π. Αργυρόπουλος, στον τύπο της εποχής.
Όλα ήταν προμελετημένα.
 
 

Σταδιακά και με πρόσχημα την επαναφορά του Κωνσταντίνου, οι… σύμμαχοι σταμάτησαν την χορήγηση βοηθείας προς την Ελλάδα και ένας – ένας άρχισαν να καταφέρνουν πισώπλατες μαχαιριές. Ο ιαταλοεβραίος πρωθυπουργός της Ιταλίας Τζιολίτι, εκκένωσε τη Νότια Μικρά Ασία από τα ιταλικά στρατεύματα τα οποία βρίσκονταν εκεί, απελευθερώνοντας κατ’ αυτό τον τρόπο σημαντικές δυνάμεις των τούρκων που είχαν καθηλωθεί εκεί εξ’ αιτίας της ιταλικής στρατιωτικής παρουσίας.
Την ίδια ώρα η Γαλλία, υποταγμένη στη θέληση των εβραίων Μπιαν και Μπλουμ, συνάπτοντας τη γαλλοτουρκική συνθήκη συνθηκολογήσεως στην Κιλικία, απελευθέρωσε επίσης με τη σειρά της τα Κεμαλικά στρατεύματα από τη μέθοδο της Συρίας, παραδίδοντας συγχρόνως όλο το γερμανικό πολεμικό υλικό που είχαν κυριεύσει, στους τούρκους.
Η εβραϊκή στοά της Θεσσαλονίκης «Μπάι – Μπριθ», συνετέλεσε αποφασιστικά την πρόκληση της Μικρασιατικής καταστροφής, δια της οικονομικής βοηθείας που απέστειλε στον Κεμάλ.Ο εβραϊκής καταγωγής Μπρονστάιν (τρότσκυ), ηγέτης της Ρωσίας εκείνη την περίοδο, ενίσχυσε σε εκπληκτικό βαθμό τον Κεμάλ, χορηγώντας του τεράστιες ποσότητες χρυσού και πυροβόλα όπλα.Τον Μπρονστάιν χρηματοδοτούσε με τη σειρά της η εβραϊκή τράπεζα Κουν και Λεμπ, η οποία τον πίεσε να υπογράψει συνθήκη ειρήνης με την Τουρκία, ώστε να απαλλάξει από ένα ακόμη πρόβλημα τον Κεμάλ.
 
 

Άθλιος επίσης υπήρξε ο ρόλος του Μπαζίλ Ζαχάρωφ.
Ο Ζαχάρωφ, εβραίος έμπορος όπλων από την Κωνσταντινούπολη, μονίμως εγκατεστημένος στην Ελβετία, υποδυόταν επί σειράν ετών τον Έλληνα. Στην πραγματικότητα ήταν συνεργάτης της αγγλοεβραϊκής πολεμικής βιομηχανίας «Βίκερς».
Ο Ζαχάρωφ, προσωπικός φίλος του Ε. Βενιζέλου, αρχικά προμήθευσε τον Ελληνικό στρατό με ελαφρύ και βαρύ οπλισμό για να καλύψει τις ανάγκες του, έναντι πραγματικά εκπληκτικών οικονομικών διευκολύνσεων. Ο Ζαχάρωφ, ισχυριζόταν ότι… βοηθούσε τον Ελληνικό στρατό, ωθούμενος δήθεν, από πατριωτικά κίνητρα.
 

Μόλις όμως οι Ελληνικές στρατιωτικές δυνάμεις εισέδυσαν στην Μικρά Ασία και ο «ομόφυλός του» Ε. Βενιζέλος «εγκατέλειψε» την εξουσία, οι αποστολές του Ζαχάρωφ σταμάτησαν ολοσχερώς ενώ ο μέχρι τότε παραδοθείς οπλισμός απεδείχθη προβληματικός, καθώς ανακαλύφθηκαν τεράστιες ποσότητες άχρηστων όπλων και ελαττωματικών πυρομαχικών.
Τα αποτελέσματα ήταν προφανή…
Στο σημείο αυτό αρχίζει να γίνει μνεία σε ένα τραγικό περιστατικό, το οποίο καταδεικνύει για μια ακόμη φορά τον μισελληνισμό των εβραίων.
 Το περιστατικό τοποθετείται χρονικά στις ημέρες της μικρασιατικής τραγωδίας και είναι το ακόλουθο:
Στη συνοικία Μπας Οτουράκ της Σμύρνης, οι εβραίοι οι οποίοι τις προηγούμενες ημέρες είχαν επιδοθεί σε μία καταδοτική έξαρση κατά των Ελλήνων, είχαν συγκεντρωθεί και χλεύαζαν τους διερχόμενους Έλληνες αιχμαλώτους.
Όταν οι τούρκοι στρατιώτες άρχισαν να κτυπούν τους Έλληνες με τους υποκοπάνους των όπλων τους, τούρκοι και εβραίοι ξέσπασαν από κοινού σε παραλήρημα ενθουσιασμού και χειροκροτημάτων…
Ο δε εβραίος νομάρχης Ραχμή Μπέης, εξώθησε τους τσέτες να προβούν στην εξόντωση του Μικρασιατικού Ελληνισμού.
Ενάμισι εκατομμύριο νεκροί, άλλοι τόσοι πρόσφυγες και δισεκατομμύρια σε δραχμές οι υλικές ζημιές. Αυτό ήταν το τίμημα της Μικρασιατικής καταστροφής, στην πρόκληση της οποίας τόσο συνέργησε ο διεθνής σιωνισμός. Η εβραϊκή μάλιστα ωμότητα, έφθασε μέχρι του σημείου της επιδείξεως ασέβειας προς τους ίδιους τους νεκρούς.
Ούτε τα οστά των νεκρών Ελλήνων δεν σεβάσθηκαν οι εβραίοι. Μετά τη μεγάλη σφαγή, ένα «ολλανδικό» πλοίο φόρτωσε στο λιμάνι της Σμύρνης τα κόκκαλα των νεκρών, τα οποία προορίζονταν να διατεθούν… για βιομηχανικούς σκοπούς εις την Γερμανία.. της Μέρκελ.
Το πλοίο, όπως και η εκμεταλλεύτρια εταιρεία που επεδίωκε να θησαυρίσει ακόμη και από τα οστά των νεκρών, τα οποία «αξιολογούσε» ως πρώτη ύλη (!), ανήκε στους εβραίους Ραούλ Βόντεμπουργκ και Ερασμο Λεβύ. Επιπροσθέτως, στην επιχείρηση αφελληνισμού της Μικράς Ασίας, είναι γνωστός ο ρόλος που διαδραμάτισε ο αμερικανοεβραίος Χ. Μοργκεντάου.

Ως πρόεδρος της «Επιτροπής Αποκαταστάσεως Προσφύγων», μερίμνησε ώστε κατά την οκταετία 1922-1930, να εφαρμοσθεί κατά γράμμα η Συνθήκη της Λωζάννης, το τερατούργημα αυτό του Ε. Βενιζέλου που προέβλεπε τον ξεριζωμό των Ελληνικών πληθυσμών από την Ιωνία.Επανερχόμενοι στο θέμα των δηλώσεων Βενιζέλου δια των οποίων συνηγορούσε υπέρ της ιδρύσεως του κράτους του Ισραήλ, κρίνω αυτές αποκαλυπτικές της καταγωγής του.
Το γεγονός δε ότι ο Βενιζέλος παρουσιάζεται ως «πρωτεργάτης» της προσπάθειας για την ίδρυση του εβραϊκού κράτους, δεν θα πρέπει να εκπλήσσει. Και αυτό διότι ο Βενιζέλος, ήταν εβραϊκής καταγωγής.
Την εβραϊκή καταγωγή του Βενιζέλου επιβεβαιώνει ο Α.Μ.Παπαδάκης στο έργο του «Βιογραφία Ελ. Βενιζέλου».
Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Παπαδάκη, επί των οποίων αναφέρεται ο Νίκος Α. Αντωνακέας στο τρίτομο έργο του «Φαυλοκρατία», ο πατέρας του Βενιζέλου, Μπένυ Σελόν εκ Θεσσαλονίκης, παντρεύτηκε μία εβραία από την Κέρκυρα. Ωστόσο επειδή πλησίαζε η ώρα της στρατεύσεως και ήθελε να αποφύγει την στρατιωτική θητεία, ο Μπένυ Σελόν βρήκε απασχόληση σε ένα καράβι ως μούτσος, όπου αντικατέστησε έναν τεθνεώντα ναύτη που τον έλεγαν Κυριάκο.
Στο λιμεναρχείο δηλώθηκε ως Κυριάκος Μπενιζέλος, όνομα που διατήρησε και στην Κρήτη, όπου έφθασε με το πλοίο, ύστερα από πολλές περιπέτειες.Γιος αυτού του Κυριάκου Μπενιζέλου (Μπεν ζελόν) υπήρξε ο γνωστός Εφιάλτης Ελευθέριος Βενιζέλος, ο οποίος διετέλεσε όργανο της ξενοκρατίας καθ’ όλο το διάστημα της πολιτικής του σταδιοδρομίας.

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν το γεγονός ότι η Μικρασιατική καταστροφή επήλθε την χρονική εκείνη στιγμή κατά την οποία δέσποζαν τόσο στην Τουρκία όσο και στην Ελλάδα δύο εβραϊκές μορφές:
 
 Ο Κεμάλ Ατατούρκ και ο Μπεν Ζελόν.
 
Εξ΄ άλλου δεν μπορεί να θεωρηθεί τυχαίο το γεγονός ότι ο Ελευθέριος Βενιζέλος υπήρξε, ήδη από το 1917, όπως καταδεικνύεται μέσα από επίσημα έγγραφα, ο πρώτος πολιτικός ηγέτης και δη πρωθυπουργός που ζήτησε την αναγνώριση ισραηλινού κράτους.

Τον Ιούλιο του 1920 ο άγγλος ναύαρχος Ντε Ρόμπεκ σε επιστολή που απηύθηνε προς τον τότε Υπουργό Λόρδο Κώρζον, ανέφερε, μεταξύ των άλλων, και τα εξής:
 
 «Με άλλα λόγια ο κ. Βενιζέλος δεν είναι η Ελλάς. Εν κυριολεξία δεν είναι καν Έλλην.».

Aνάλογες είναι και οι συγκυρίες που σχετίζονται με την πρόκληση Εθνικών Ηττών και Τραγωδιών, όπως αυτή που αφορά την έκβαση του Μακεδονικού, του Κυπριακού αλλά και άλλων κρίσιμων ζητημάτων…
 
Αιώνες ολόκληρους τώρα, ο διεθνής σιωνισμός λυσσαλέα βάλλει κατά του Ελληνισμού, με σκοπό να επιτύχει την καθυποταγή και τελικά την εξάλειψή του.
Σε αυτή τη δόλια προσπάθειά του απεργάζεται άθλια σχέδια, με οδυνηρές για το Εθνος μας προεκτάσεις.

Όποιος θέλει να ζήσει, ας πολεμήσει. Για να πολεμήσει όμως, πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά το παρελθόν, ούτως ώστε να προετοιμάζεται αναλόγως για την αντιμετώπιση των προκλήσεων και των κινδύνων που θα ανακύψουν στο μέλλον.

 
 
 
 ΠΗΓΗ : antipliroforisi.blogspot.gr

 



Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

ΟΙ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΑ

(ΟΤΙ ΤΟΥ ΦΑΝΕΙ ΤΟΥ ΛΟΛΟΣΤΕΦΑΝΗ...) ...

 

 



ΓΡΑΦΕΙ Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΜΠΙΛΛΗΣ
 
Κάποιοι συγγραφείς Ιστορικών Μυθιστορημάτων νομίζουν ότι η λέξη ''Μυθιστόρημα'' τους δίνει το δικαίωμα-άλλοθι,
 να γράφουν ''ότι τους κατέβει'' σχετικά με θεματικές υποθέσεις που ανάγονται στην ιστορία.
Ιδίως οι αλλοδαποί συγγραφείς, πλην εξαιρέσεων, ''του δίνουν και καταλαβαίνει'' στην μπουρδολογία αγνοώντας ότι όταν γράφεις Ιστορικό Μυθιστόρημα είσαι υποχρεωμένος να κινηθείς συγγραφικά σύμφωνα με τις ιστορικές πηγές και βεβαίως να βάλεις την συγγραφική σου αδεία διαμορφώνοντας λόγου χάρη, κάποιον διάλογο μεταξύ των ηρώων σου που όμως ιστορικά γνωρίζεις ότι είχε γίνει μεν, αλλά δεν υπάρχει γι` αυτόν κάποια περιγραφή.
 
Παράδειγμα:
 
 Διαβάζεις στον Πλούταρχο ότι ο Φίλιππος είχε μείνει 3 χρόνια στην Αυλή του Επαμεινώνδα κι ότι εκεί βλέποντας την φάλαγγα των Θηβαίων έμαθε και εν συνεχεία εμπνεύστηκε την γνωστή μακεδονική φάλαγγα.
Το ιστορικό αυτό δεδομένο μπορείς να το παρουσιάσεις υπό μορφή προσωπικού μονολόγου του Φιλίππου ή και διαλόγου, όπως έχω κάνει στο βιβλίο ΟΙ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ, σελίδα 47,
 
 
 όπου ''βάζω'' τον Φίλιππο να λέει, καθώς μιλάει στους μαθητές της σχολής στην Μίεζα:
 
«Όταν  ήμουν  στην  ηλικία σας, έζησα  τρία  χρόνια στη  Θήβα  κοντά  στον  ένδοξο  Επαμεινώνδα  κι  έμαθα  απ` αυτόν την  τεχνική  του  πολέμου.
Μαθήτευσα  κοντά  στον  πυθαγόρειο  φιλόσοφο  Λύσιν  τον  Ταραντίνο  κι  έμαθα  απ` αυτόν  ότι  ο  άριστος  πρέπει  να  προΐσταται.
Στην  πολιορκία  της  Μεθώνης έχασα  το  ένα  μου  μάτι  από  βέλος  κι  έμαθα  από  τότε  να  χρησιμοποιώ  περισσότερο  τη  διπλωματία  απ`ότι  την  ανδρεία».
 
Υπάρχει κάποια ιστορική πηγή που να λέει, ότι ο Φίλιππος είπε ακριβώς αυτά τα λόγια (που γράφω εγώ) στους μαθητές της Μίεζας;
 
  Όχι!
 
Τα ιστορικά γεγονότα που περιγράφονται στα λόγια αυτά είναι αλήθεια;
 
Ναι!
 
Στη συνέχεια μπορείς να αναπτύξεις (πολύ προσεκτικά) έναν διάλογο ''βάζοντας κάποιον απ` τους μαθητές να τον ρωτάει κάτι, ο Φίλιππος να απαντά κλπ.
 
Ε, αυτό είναι Ιστορικό Μυθιστόρημα.
 
 Εφ` όσον έχεις δεδομένο ιστορικό γεγονός, μπορείς να το παρουσιάσεις με κάποια γλαφυρότητα προκειμένου ο αναγνώστης να μάθει με εύληπτο τρόπο το ιστορικό συμβάν, αφήνοντας την φαντασία του να ξετυλίγεται μαζί με τα μυθιστορηματικά, αλλά συγχρόνως ιστορικά δεδομένα.
 Διαφορετικά αντί να διαβάσει Ιστορικό Μυθιστόρημα, διαβάζει μια βιογραφία του Φιλίππου.
 
Και κάτι ακόμη.
 
Πρέπει να προσέχεις πολύ το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείς ώστε να είναι ανάλογο της εποχής που διαδραματίζονται τα ιστορικά γεγονότα.
 
Λόγου χάρη, δεν μπορείς να γράφεις:
 
 "Η Ολυμπιάδα έδωσε στον Αλέξανδρο ένα φλιτζάνι..." ,
 διότι η λέξη φλιτζάνι είναι τούρκικη και πολύ μεταγενέστερη της εποχής του Αλέξανδρου.
 
Θα γράψεις:
 ''H Ολυμπιάδα έδωσε στον Αλέξανδρο ένα σκύφο...''  και στο τέλος της σελίδας θα έχεις υποσημείωση, τι σημαίνει σκύφος.
 
Στο πλαίσιο λοιπόν του ''γράφω ότι μου κατέβει'', κάποιος συγγραφέας ονόματι Negrete Javier, έγραψε πρόσφατα ένα Ιστορικό Μυθιστόρημα που από τον τίτλο και μόνο αρχίζει η ανοησία λαμβανομένου υπόψη ότι ο Αλέξανδρος δεν είχε ποτέ σχέση με την Ρώμη και δεν έκανε ποτέ εκστρατεία στην Ιταλία γιατί απλούστατα δεν πρόλαβε.
 
 Τώρα πως φαντάστηκε ο συγγραφίσκος ότι ο Περδίκκας προσπάθησε να δολοφονήσει τον Αλέξανδρο (ο οποίος παρουσιάζεται κλασικά ως αδερφή) και πως ο Αλέξανδρος έκανε εκστρατεία στην Ιταλία;
 (Μάλλον μπέρδεψε την εκστρατεία του Πύρρου στην Ιταλία με τον Αλέξανδρο).
 
Σας παραθέτω δημοσιευμένη περίληψη του συγκεκριμένου βιβλίου του οποίου μπορείτε να διαβάσετε τις πρώτες σελίδες διαδικτυακά.
Σημειώνω δε τις ακόλουθες λέξεις ''μαργαριτάρια'' που υπάρχουν στις αντίστοιχες σελίδες.
Λέξεις άσχετες με την εποχή. του δήθεν Ιστορικού Μυθιστορήματος.
 
μπαγαπόντηδες σελίδα 15
κουμαντάρει σελίδα 18
μπάνιο σελίδα 73

Κι όμως πέρα από την αστειότητα το θέμα αυτό είναι πολύ επικίνδυνο, διότι οι μπουρδολόγοι συγγγραφείς Ιστορικών Μυθιστορημάτων δεν δίνουν μόνο εσφαλμένες εντυπώσεις στο αναγνωστικό κοινό, αλλά διαπαιδαγωγούν και εκπαιδεύουν γενιές.
 
 Σας θυμίζω την πνευματική ζημιά που έχει γίνει σε ολόκληρες γενιές νεοελλήνων με το μπουρδολόγημα του Ζαλοκώστα που παρουσιάζει τον Μέγα Αλέξανδρο να δίνει όρκο στην Ώπι λέγοντας παγκοσμιοποιημένες σαχλαμάρες οι οποίες 50 χρόνια τώρα, από τότε που δημοσίευσε το βιβλίο του ο Ζαλοκώστας, αναπαράγουν το κείμενο του ψευδοόρκου στα σχολικά βιβλία και γαλουχούν τα ελληνόπουλα με ψέματα.
 
 Κείμενο που εδώ και 40 χρόνια από τότε που ήμουν φοιτητής το θυμάμαι χαραγμένο σε τοίχο του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης όπου φυσικά, βρίσκεται ακόμη.
Σημειώνω ότι τον πραγματικό λόγο που έβγαλε ο Αλέξανδρος στην Ώπι,

με τον δήθεν όρκο που γράφει ο Ζαλοκώστας ότι έδωσε, όποιος δεν τον γνωρίζει μπορεί να τον δει αναρτημένο στο διαδίκτυο πολύ εύκολα.
Επίσης στην πλατεία του Δήμου Καβάλας τον ψευδοόρκο, τον έχουν σε εγχάρακτη πλακέτα.
  Πρόσφατα φίλος, τους έστειλε σχετική επιστολή αποκαθιστώντας την αλήθεια που παριστάνουν ότι δεν γνωρίζουν.



Λεωνίδας.



 

http://www.public.gr/product/books/greek-books/literature/translated-literature/o-megas-aleksandros-kai-oi-aetoi-tis-romis/prod7853276pp/
Βρες εδώ το βιβλίο Ο Μέγας Αλέξανδρος και οι αετοί της Ρώμης - Συγγραφέας: Negrete Javier. ISBN: 9786180112801

 

 

Σύνοψη του βιβλίου "Ο Μέγας Αλέξανδρος και οι αετοί της Ρώμης"



Βαβυλωνία, 321 π.Χ. Ο Περδίκας, στρατηγός του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ακολουθώντας την προτροπή της Ρωξάνης, ερωμένης του αλλά και συζύγου του Μακεδόνα βασιλιά, αποφασίζει να τον δολοφονήσει, με την πεποίθηση ότι θα ανακόψει το φιλόδοξο σχέδιό του για επέκταση της αυτοκρατορίας προς τη Δύση.
 Την κατάλληλη στιγμή, όμως, σαν από μηχανής θεός, εμφανίζεται ο Νέστωρ, ένας γιατρός που έχει σταλεί από το Μαντείο των Δελφών, και τον σώζει.
 Ο Αλέξανδρος, νιώθοντας πως έχει ξαναγεννηθεί, βάζει σε εφαρμογή το πολυπόθητο σχέδιό του να επανακτήσει τα εδάφη της Μεγάλης Ελλάδας και να στραφεί κατά της Ρώμης.

Ένας ασύλληπτα μεγάλος στόλος σαλπάρει για την Ποσειδωνία της Κάτω Ιταλίας. Κι έτσι αρχίζει μια συγκλονιστική περιπέτεια με αιματηρές μάχες, προδοσίες, ίντριγκες και συνωμοσίες, που θα φέρει αντιμέτωπους Μακεδόνες και Καρχηδόνιους σε μια επική μάχη, όπου κυριαρχεί η μεγαλειώδης μορφή του Μεγάλου Αλεξάνδρου.