ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΦΟΡΙΣΤΕ ΜΕ: ΕΠΙΣΗΜΗ
ΑΙΤΗΣΗ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ Ή ΑΝΑΘΕΜΑΤΟΣ |
|
(Ως λάτρης και θαυμάστρια του μεγίστου παγκοσμίως Αριστοφάνους, αλλά και του παμμεγίστου όλων των τραγικών ποιητών, Αισχύλου) Στοιχεία αιτούσης: Μαρία Κιουλάφα του Θεοδώρου Ερυθρού Σταυρού 12 Σέρρες Αρ. δελτ. ταυτ. Σ***** Βύρωνος Αθηνών Τηλ. & τηλεομ. 2321052462 ΣΕΡΡΕΣ 29/7/04 Προς: Μητροπολίτη Σερρών-Νιγρίτης Κύριο Θεολόγο Κύπρου 12 Σέρρες Τηλ. 2321068100 Τηλεομ. 2321068119 Παρά τις εξελίξεις περί της μη αναγραφής του θρησκεύματος εις τα δελτία ταυτότητος και εις τα διάφορα δημόσια έγγραφα, παρά την ληξιαρχική πράξη με την οποία ενημέρωσα τους κρατικούς φορείς πως αρνούμαι να θεωρούμαι «ποίμνιο» του θρησκευτικού χριστιανικού δόγματος (αφαιρώντας το Χ.Ο. από το δελτίο ταυτότητός μου την 29/9/1998), έχω την ανάγκη ενός «τίτλου τιμής» από εσάς. Θα θεωρούσα εαυτόν υπόχρεο προς τους αρνητές του πολιτισμού της πατρίδος μου, αν αυτοί μου απέδιδαν «ανάθεμα» ή «αφορισμό», ως αυτόν του Ροϊδη, του Καϊρη, του Πλήθωνα Γεμιστού, του Ρήγα Φεραίου, των Σουλιωτών, του Ανδρούτσου, της Επαναστάσεως του 1821, και πολλών άλλων. Αρνούμαι ότι κάποτε οι επερχόμενες γενιές θα θεωρήσουν κι εμένα υπεύθυνη για την «εθνική μας σχιζοφρένεια» (ελληνοχριστιανισμός), όπως είπε ο Λιαντίνης, επειδή: 1ον) Θέλω να είμαι Ελληνίδα ευσεβής προς τους προγόνους μου φιλοσόφους, επιστήμονες, καλλιτέχνες, ποιητές, και πολεμίους πάσης ύβρεως, 2ον) Αρνούμαι να υπάρχουν ψευδείς όσο και παραπλανητικές εντυπώσεις για τις θρησκευτικές-φιλοσοφικές θέσεις και δρώμενα των προπατόρων μου, 3ον) Απαιτώ να υπάρχει το Κάλλος, η Αρμονία και η Ποιότητα στην ζωή μου, 4ον) Θέλω οι απόγονοί μου να έχουν σχέση τόσο φαινότυπου όσο και γονότυπου με τον Κυναίγειρο και τον Αμεινία {και οι δυο αδελφοί του Αισχύλου («Επτά επί Θήβας» αν έχετε ακουστά), ο πρώτος σταμάτησε με τα δόντια περσικό πλοίο στην Μάχη του Μαραθώνος, ο δεύτερος εμβόλισε πρώτος περσικό σκάφος στην Ναυμαχία της Σαλαμίνος}, 5ον) Ως γυναίκα που είμαι θυμάμαι την φιλόσοφο-μαθηματικό Υπατία την Αλεξανδρινή με το κατακρεουργημένο σώμα της από τις ορδές των απαίδευτων φανατικών της «αγάπης και ανοχής σας» τη υποκινήσει του «αγίου» Κυρίλλου Αλεξανδρείας, μα και τον «άγιο» Μερκούριο τον δολοφόνο του εστεμμένου αυτοκράτορα φιλοσόφου Ιουλιανού (του Παραστάτη και όχι Παραβάτη), τον «άγιο» Κωνσταντίνο που με βασανιστήρια σκότωσε την γυναίκα του Φαύστα (την έρριξε σε καυτό λάδι) και τον γιο του Κρίσπο, τον ανθέλληνα Ιωάννη Χρυσόστομο (που μεταξύ πολλών καταδέχθηκε και έγραψε το επαίσχυντο «Κατά Γέλωτος»), όσο και πάμπολλους ιδίου βεληνεκούς «αγίους» και «αγίες», ΠΑΡΕΚΒΑΣΗ: Οι Σπαρτιάτες είχαν «θεοποιήσει» τον Γέλωτα και είχαν στήσει άγαλμά του στην πλατεία της αρχαίας Σπάρτης. Γιατί ένας πολεμιστής-πολίτης όταν γελά, δεν φοβάται, και δεν γίνεται ποτέ υπήκοος!!!! 6ον) Γιατί όχι μόνο αιτώ, μα και απαιτώ να ζω με τις θέσεις-πεποιθήσεις μου ως ελεύθερα σκεπτόμενη πολίτις αυτής της χώρας με σεβασμό προς τους συνανθρώπους μου και την ποικιλομορφία της ζωής, να παρακολουθώ διδακτικές αρχαιοελληνικές παραστάσεις στην πόλη που ζω, {εμένα και πάμπολλους άλλους δεν καταφέρατε να μας μαντρώσετε στη στάνη σας, γιατί δεν είμαστε ποίμνια κανενός ποιμένα (αρχιμανδρίτης = αρχηγός της μάνδρας), γιατί γελάμε, ερωτευόμαστε, χορεύουμε και δεν ελπίζουμε σε «θαύματα» πέραν αυτών της επιστήμης. Ερώτηση: Γιατί ο αρχιεπίσκοπος κάνει τσεκ-απ στην Ελβετία και δεν πηγαίνει τάμα μια λαμπάδα ίσαμε το μπόι του (την κοιλιά του καλύτερα) στην Παναγία της Τήνου; Γιατί εμπιστεύεται τους Ασκληπιάδες; 7ον) Γιατί ένας από τους «αφορισμένους» σας, ο Αισχύλος («Επτά επί Θήβας» παρακαλώ θυμηθείτε!) έγραψε: «Ούτε σε αναρχία ούτε σε σκλαβιά να μην παραδεχθείς να ζήσεις. Σε κάθε μέτρο ο θεός έδωσε νίκη, ενώ καθένα αλλιώτικα το διευθύνει. Ταιριάζει στην περίσταση αυτό που λέω: της δυσσεβείας ο καρπός είναι αδικία, όπως αλήθεια λέγεται, ενώ από γερό μυαλό γεννιέται η πανανθρώπινη ευτυχία» (Ευμενίδες 526-535), 8ον) Γιατί ένας άλλος «αφορισμένος» σας, ο Ν. Καζαντζάκης, στο θεατρικό έργο του «Προμηθέας», γράφει: «Ποτέ μου δεν προσκύνησα κανένα θεό στη γης, στον ουρανό, στον ¶δη. Σα να κρατούσα μες στα χέρια ετούτα και στην καρδιά την δύναμη την άγια που τους θεούς πλάθει και ξεπλάθει.» Καταχρώμαι της αίγλης του μοναδικού Καζαντζάκη και παραφράζω δυο στίχους από το ως άνω έργο του, απευθυνόμενη προς εσάς, κύριε Θεολόγε. «Μπας και θύμωσε ο θεός που ξεπερνούμε και κάνουμε τραγούδι, χορό και τον πόνο;» (Προμηθέας Δεσμώτης) 9ον) και πολλά άλλα ων ουκ έστιν αριθμός. Όσο για το αν «μεταμεληθώ», σας βεβαιώ πως αυτό είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ, διότι προ τεσσάρων ετών έστιξα το δέρμα μου με ένα από τα ιερά σύμβολα του Διονύσου, τον θύρσο, ως έκαμαν και οι αρχαίες Θράσσες. Ως γνωστόν, σήμερα σε κάθε παραδοσιακή εκδήλωση με τοπικά δρώμενα που ανάγονται (θέλοντας και μη) στην διονυσιακή λατρεία, όλοι κρατούν απομιμήσεις θύρσων, όπως και όλα τα ανάλογα της αρχαίας εποχής (τραγόμορφες μάσκες, κουδούνες, κλπ). Αφού «αφορίσατε» και εκδιώξατε τον Αριστοφάνη και τον Αισχύλο, γιατί δεν κάνετε το ίδιο και για τα σημερινά δρώμενα στο νομό Σερρών; Η διασημότητά σας θα έχει παγκόσμια εμβέλεια, όσο και των Ταλιμπάν. Το μόνο που αγνοώ (και πολλοί άλλοι συντοπίτες μας) είναι το κατά πόσον θα ωφελήσει η φήμη αυτή στην ευσέβεια και ευλάβεια των ποιμνίων σας. Επίσης δεν μπορώ να κατανοήσω το αίσθημα «ιδιοκτησίας» που κατέχει εσάς και τον Δήμαρχο της πόλης, όσον αφορά στον χώρο διεξαγωγής των παραστάσεων. Είναι ιδιοκτησία σας; Ο σερραϊκός λαός δεν πλήρωσε για την διαμόρφωση του χώρου των πολιτιστικών εκδηλώσεων; Ο χώρος όπου υπάρχουν ξωκκλήσια, δεν ανήκει στην ελληνική επικράτεια; Τέλος πάντων, παρακαλώ αφορίστε με, γιατί ένας αρκετά μεγάλος χώρος στο σαλόνι του σπιτιού μου μένει ακάλυπτος, και θα ήθελα να τον γεμίσω με την μεγάλη (το υπόσχομαι) κορνίζα που μέσα της θα βάλω τον αφορισμό μου (και ανάθεμα να είναι, δεν πειράζει!). ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΕΝΑΝ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ Ή ΕΝΑΝ ΑΙΣΧΥΛΟ, ΚΥΡΙΟΙ!!!! ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μετά τιμής Μαρία Κιουλάφα (Οικιακά) |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου