Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΤΣΟΥΜΕΛΕΚΑ

Καποιοι δεν τους αρεσει που οι ΕΛΛΗΝΕΣ νικουν,και τους κατηγορουν με ψευτικα στοιχεια..Τα ιδια ψεμματα ειπαν και για τον ΚΕΝΤΕΡΗ και την ΘΑΝΟΥ,διοτι καταφεραν να νικησουν τους σουπερσταρ αραπαδες ευνοημενους πρωταθλητες τους...


 

Η «χρυσή» Ολυμπιονίκης του βάδην, Αθανασία Τσουμελέκα, κρίθηκε αθώα από το Εφετείο Αθηνών, σχετικά με τη χρήση απαγορευμένων ουσιών, για την οποία είχε κατηγορηθεί το 2009.
Η IAAF και η WADA είχαν κατηγορήσει την αθλήτρια για χρήση ουσιών το 2009, με το πρώτο δείγμα να είναι αρνητικό και το δεύτερο θετικό σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στις 6 Αυγούστου του 2008.

Η ίδια είχε δηλώσει αθώα και πέντε χρόνια μετά δικαιώθηκε, αν και τότε εξαιτίας του γεγονότος αυτού εγκατέλειψε την ενεργό δράση.

Τον Γενάρη του 2009 η Αθανασία Τσουμελέκα είχε δηλώσει:

 «Ενημερώθηκα ότι υπάρχει πρόβλημα με θετικό δείγμα σε έλεγχο που υποβλήθηκα στις 6 Αυγούστου 2008 με την ουσία ερυθροποιητίνη. Δεν θα μπω στην διαδικασία να δικαιολογηθώ, αν και δεν έχω κάνει εν γνώσει μου χρήση αυτής της ουσίας, διότι γνωρίζω και έχω αποδεχτεί προκειμένου να συμμετέχω σε αγώνες ότι είμαι απολύτως υπεύθυνη για ό,τι βρίσκεται μέσα στο δείγμα μου.

 

Το γεγονός ότι τα ίδια δείγματα αναλύονται πέραν της μιας φοράς (δηλαδή ανοίγουν και κλείνουν χωρίς την παρουσία μου), όπως το συγκεκριμένο όπου την πρώτη φορά ήταν καθαρό, μου προκαλεί δυσάρεστα συναισθήματα για όλη τη διαδικασία. Η ατυχής λοιπόν εμπλοκή μου μετά από μια επιτυχημένη αθλητική χρονιά με πολλούς αγώνες και κοινές και εμφανείς προετοιμασίες με φέρνει στην δυσάρεστη θέση να δώσω εγώ ένα τέλος στον πρωταθλητισμό που τόσο αγαπώ και να μην συνεχίσω μετά το πέρας της επικείμενης τιμωρίας μου.

 

Πραγματικά αδιαφορώ για το αν πάλι μετά από 6 μήνες μου πουν ότι τελικά το δείγμα είναι αρνητικό όπως και την πρώτη φορά. Είμαι πολύ δυσαρεστημένη με την κατάσταση που επικρατεί διεθνώς σε θέματα ντόπινγκ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. Η απογοήτευσή μου είναι μεγάλη. Λυπάμαι γιατί γνωρίζω ότι η παρούσα περιπέτεια στενοχωρεί όλους αυτούς που με πιστεύουν και με αγαπούν και αναλαμβάνω το οποιοδήποτε μερίδιο ευθύνης μου αναλογεί»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου