Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΤΑΔΙΩΚΕΙ ΤΟΝ ΙΦΙΚΡΑΤΗ ΑΜΥΡΑ , ΔΙΟΤΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΦΥΠΝΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ...






Ακολουθεί κείμενο του ΙΦΙΚΡΑΤΗ ..

Σήμερα η κατοχική αστυνομία με ενημέρωσε ότι διώκομαι για θρησκευτικούς λόγους

Μετά την πολιτική δίωξη που ξεκίνησε το κατοχικό καθεστώς εις βάρος μου, προσετέθησαν άλλες δύο ποινικές διώξεις. Μία θρησκευτική από τον ανθέλληνα μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ για την αντιπαράθεση Ελληνικής Θρησκείας - ιουδαϊκής αιρέσεως των ναζωραίων, και μία δίωξη για εταιρική φορολογική υπόθεση στην οποία δεν έχω καμμία ευθύνη. Ακόμη και αν είχα, δεν αναγνωρίζω κανένα οφειλόμενο χρέος προς την κατοχική ληστοσυμμορία. 


Ως πολιτικός είναι τιμή μου το κατοχικό καθεστώς να με διώκει σε πολιτικό, θρησκευτικό, και οικονομικό επίπεδο. 

(Άσχετο...προσέξτε τους Κινέζικους δράκους της ποιμαντορικής του ράβδου)

Ενημερώνω τους συμπολεμιστές Έλληνες στο θρήσκευμα ότι επιτέλους ο χριστιανός κατακτητής μας υπολογίζει. Θεωρεί ότι κινδυνεύει να διαρραγεί το θρησκευτικό του μονοπώλιο. 

Ευχαριστώ τον ανθέλληνα μητροπολίτη Πειραιώς για την τιμή που μου κάνει να με διώκει ποινικώς για το θρήσκευμά μου.

ΠΗΓΗ: www.iphicratisamyras.com/‎

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου